Obserwatorzy

poniedziałek, 19 marca 2012

Świętujecie ze mną???????????

Witajcie!

Nie za bardzo pamiętam wszystkie daty,ale tak sobie myślałam i myślałam i niczym w "Pomysłowym Dobromirze" zaskoczyła mnie myśl,że moje blogowanie ma już prawie rok.W związku z tym jest to dla mnie święto,które chcę obchodzić razem z Wami,bo bez Was nijak nie miało by ono sensu:)
OGŁASZAM WIĘC CANDY:)
Problem miałam z wyborem prezentu dla Was-tzn-żeby się podobał i żeby transport nie był dla niego zabójstwem(jak w przypadku czajniczka).No i wymyśliłam!
Czasem przy okazji zdjęć brały udział foteliki-szkatułki,które zbierały Wasze pochwały.Udało mi się zdobyć taki w wersji "kwiatowej" i to on stanowi nagrodę,wraz z reniferkiem wersji fiolet:)



 Zapraszam wszystkich posiadających bloga:)
Zasady takie jak zawsze-proszę o umieszczenie  podlinkowanego zdjęcia na swoim blogu.Zapisywać się można do dnia 11 maja,a 12 ogłoszę zwyciężcę.
Dodatkowo ponieważ moim znakiem rozpoznawczym jest filcaczek moi obserwatorzy mogą(jest to bardzo mile widziane) zgłosić chęć posiadania filcaczka,który to powstanie "na życzenie"i będzie stanowić dodatek do prezentu:).Bardzo proszę o pozostawienie w komentarzu wiadomości co też by to miało być:)
Pozdrawiam poniedziałkowo i zapraszam do zabawy:)

89 komentarzy:

  1. Zapisuję się do zabawy
    A jeśli chodzi o filcaczka to oczywiście piesek

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka jest jak marzenie. Z wielką radością i nadzieją zapisuję się w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalnie , Kasiu ze biore udzial w zabawie...formalnosci juz dopelnilam ..jezeli wygram ponosze koszty wysylki do mnie a jezeli chodzi o nagrode to ja poprosze kwiat bo moja piekna Sarah May jest jasno zielona czyli taka na wiosene ale teraz zamiast koszyka dostalaby do raczki kwiat...od dzis zaczynam czarowac zeby wygrac,,,pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak świętować to świętować! Staję grzecznie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, mojej kózce brakuje koziołka (pewnie mnie przeklniesz, jeśli wygram...) A przede wszystkim - gratulacje z okazji rocznicy u tak pięknego rozkwitu bloga ;-))) Fajnie, że jesteś z nami! Ściskam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydałaby mi się taka sofka, filcaczkiem tez nie pogardzę, ale muszę pomyśleć nad formą w razie czego ;) Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu piękna kanapa :D Super, że Twój blog ma rocznicę, szkoda, że miał przerwę. Miło mi się zapisać i pomyśleć, że moje barbie miałyby taki ładny mebel :D
    Co do filcaczka to marzy mi się bokser :) :D
    Ściskam mocno i czekam, aż ogłosisz powrót.
    ps: co do stłuczonych przesyłek to dostałam wygrany kubek w kawałkach, poczta chyba miażdży przesyłki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko ja, biegiem!!!!!
    Pierwsza chciałabym być, ale dopiero komp otworzyłam :))))
    Nad filcaczkiem pomyślę, bo teraz nie mogę się zdecydować a nie podejrzewam, abym aż tyle szczęścia miała :)
    Moc serdeczności posyłam :****
    U mnie dziś taaaaaaaki wiatr, że mało głowy nie urwie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny cukierek! wiesz czym zachęcić ;) jako obserwatorka marzyłabym o filcaku kociaku, bo jestem fanką kotów ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu - gratuluję rocznicy i mam nadzieję, że nadal będziesz nas cieszyć swoimi pracami;)
    Nagrody takie cudne, że nie można się oprzeć, więc stoję grzecznie i chucham na los;) Filcaczka mam upatrzonego, ale poczekam, żeby nie zapeszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję roczku...zapisuję się oczywiście po takie cudo...
    a wybór filcaczka skonsultuję z córcią...
    zapraszam również do mnie na candy
    http://aneaart.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, cieszę się z Twojej rocznicy :) Życzę wielu lat blogowania. Gdybym to ja byla tą szczęściarą - to poprosiłabym o łowieckę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O, szczęśliwy trzynasty komentarz:) Pół królestwa za taki fotelik! A drugie pół za filcowego zwierzaka:)

    Sto lat sto lat szczęśliwego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja się piszę, bo ten fotelik słodki i jak ulał by wyglądał w naszej ruderce razem z reniferem a jak wygram to będziesz przerażona Kasiu bo poproszę o.... dinozaura.

    Dużo radości z blogowania i jak najmniej przestojów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Kasiu ,
    Widzę , że w odpowiednim momencie wracam do blogowego świata, cieszę się ,że jesteś ,bo bardzo chętnie do Ciebie zaglądałam i z zachwytem oglądam Twoje prace,mam zamiar robić to jak najczęściej.
    Chętnie zapisuję się do na Twoje Candy , widzę ,że na zwycięzcę czeka przepiękny prezent a gdyby mnie udało się wygrać to wybieram lwa. Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuję rocznicy:) I oczywiście nie odmówię sobie wzięcia przyjemności w takim słodkim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że świętuję. Dużo dużo postów i jeszcze więcej obserwatorów i komentatorów

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania i dużo słoneczka w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie to samo odkrycie zrobiłam kilka dni temu...i przegapiłam, bo blogować zaczełąm 1 marca:-)))

    A Tobie życzę nadal wytrwałości w pisaniu postów i tworzeniu dla siebie i dla nas:-)

    Buziaki a cukiereczki chętnie przygarnę oczywiście:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu szkatułka jest przepiękna. Jestem ciekawa jak ty je robisz. A co do filcaczka to może taka mała biedroneczka(broszka).

    OdpowiedzUsuń
  21. o mamusiu... to jest szkatułka? wow:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje rocznicy !
    prezenty super ,chętnie wezmę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, no pewnie że świętujemy z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu kochana polowałam wszędzie na taki fotelik ;) Może mnie się poszczęści ;)Reniferek fajniutki ;) Chętnie przygarnę taki cukierasy ;)! Kasiu Świętuje razem z Tobą ;)! Gratuluję ;);*

    OdpowiedzUsuń
  25. Człowiek jeden dzień nie wejdzie na bloga i już jakieś zabawy szykują ;) Pewnie, że dołączam - właśnie szukam szkatułki na małe biżutki i żadna mi nie pasuje (taka wybredna jestem!). A i filcaczka z radością przygarnę :)
    Gratuluję roczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej... Obłędna ta szkatułka. I fioletowy renifer ;) Chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział w zabawie! prześliczna szkatułka! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, strasznie by mi się przydała taka sofka. Jestem posiadaczką lalki Barbie (Rose) i właśnie jestem w trakcie urządzania jej pokoju i taki mebelek by był idealnym siedziskiem. Już sobie wyobrażam te piękne zdjęcia na sofie:) Heh. Tak, więc zgłaszam się i ja:) A co do filcaczka to bardzo mi się spodobał ten miś: http://1.bp.blogspot.com/-obEkMkcwwuE/TzkTBTGjkAI/AAAAAAAABSM/1KHG61iZTwE/s1600/a+328.jpg, więc może takiego bym sobie zażyczyła:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu,najserdeczniejsze gratulacje z okazji tej okrągłej rocznicy!!!!!!Życzę Ci dalszych blogowych sukcesów i oraz mnóstwa weny twórczej :*

    Fotelik jest śliczny :) Z chęcią przygarnę ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. No ,kochana ! Pewnie , że świętujemy.A z okazji tak okrąglutkiej rocznicy to ja Ci/Tobie serdeczności dwa worki życzę i dobrego ze dwie taczki i szczęśliwości przeogromnej tysiąc wiader a nawet ze dwa tuziny ;)
    A torcik będzie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimo że w zabawach nie uczestniczę, ale ŻYCZENIA zechciej przyjąć.Przede wszystkim nadal tak cudownych prac.Zadowolenia i wielu,wielu.....lat wspaniałego blogowania.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu gratuluje roczku...byłoby cudnie mieć taką sofkę:))...ach rozmarzyłam się)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyłączam się do świętowania i candy. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasienko, już dzisiaj gratuluję rocznicy i z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Mi się marzy flicaczkowa myszka. Pozdrawiam i zapraszam również do zabawy u mnie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja! I ja! ;o) Zgłaszam, że i mi się marzy filcowy słodziak ale na razie nie umiem się zdecydować który ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością zapisuje się do zabawy:)a jeżeli chodziłoby o filcaczka - niech by pozostał dla mnie niespodzianką:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja poproszę. W wersji z filcaczkiem of course, ale niespodziankowym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje kochana,jeszcze wielu takich rocznic życzę i w kolejce chętnie staję,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się pokornie w kolejce a flisaczek niech będzie niespodzianką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również się zapisuję...fotelik jest po prostu boski :) A co do filcaczka..marzę o takim białym misiaczku z jasnoróżowymi łapkami, uszkami... ^^

    http://3.bp.blogspot.com/-bEHzm06a5fg/TuIOEUoRh-I/AAAAAAAABKI/loe4f6tXbDg/s1600/a+215.jpg

    Aha! A info dałam w pasku bocznym :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nasze blogi są w tym samym wieku!Czułam że coś nas łączy ;)
    Kasieńko ja świętuję z największą przyjemnością razem z Tobą!
    Przy okazji...zapraszam na moje świętowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję roczku :)
    Zgłaszam się, oczywiście.
    A co do filcaka - to poproszę kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnego blogowego roczku, i jeszcze więcej!!! Kanapa cudo, więc chętnie ustawiam się w kolejce. Z filcaczków to misia poproszę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyłączam się do życzeń :) I zgłaszam się :) A co do filcaczków, prosiłabym kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, i zapomniałabym: info zamieszczam w tym miejscu:
      http://wdomowejbiblioteczce.blogspot.com/

      Usuń
  46. Oczywiście, że świętuję!!! Gratuluję roczku i kolejnych lat błogiego blogowania, bez problemów za to z częstymi postami:))
    Chętnie zapiszę się po kanapę, a jeśli dopisałoby mi szczęście- to proszę o Myszkę Mini :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasiu, gratuluję rocznicy i wszystkiego dobrego na następne lata!:) I oczywiście ustawiam się w kolejce:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudeńko ten fotelik! Zapisuję się koniecznie.
    Pozdrawiam ciepło
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Taka szkatułka do sesji bardzo by się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy! :) Ustawiam się w kolejce. A z filcu... chciałabym konika na biegunach :) Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  51. No cóż... Któraś z moich panienek miała by wygodne siedzisko... Chyba że wylosują kolejkę :D Proszę i mnie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  52. Pierwszy roczek najważniejszy,gratuluję z całego serca. Piękna praca. Zapisuję się z przyjemnością. To byłby cudny prezent!
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj! trafiłam tu dziś przypadkiem i podziwiam te Twoje filcaczki :) Są słodziutkie :)
    Fotel-szkatułka to świetny pomysł !
    Spróbuję w takim razie szczęścia w candy i ja :)
    Możę się poszczęści ? :)
    Zostaję obserwatorem i czekam na dalsze filcowanie :)
    Filcaczki są wszystkie świetne, że ciężko wybrać tego jednego.
    Pozdrawiam serdecznie !!!
    http://szydelkoszmatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się po cukierasy :)
    i jako obserwatorka nr 360 chętnie przygarnę do siebie filcaczka - pieska :) <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. To jest szkatułka? O_O
    Po zobaczeniu zdjęcia byłam pewna, że to po prostu uroczy skądinąd ozdobny drobiażdżek - ot, żeby coś na nim posadzić (u mnie byłaby to pewnie porcelanowa lala ;) ). Po prostu nie do wiary, że można ręcznie wykonać takie cudeńko.
    Oczywiście z wielką nadzieją ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja się ustawiam w kolejce. trafiłam tu dzisiaj przypadkiem, ale myślę, że powinnam zostać nieco dłużej bo śliczniutkie te wszystkie rzeczy które zobaczyłam. Filcaki są wszystkie śliczne więc będę decydować jak mi się poszczęści choć kolejka straaasznie dłuuuga- zamornik

    OdpowiedzUsuń
  57. ja też mogę? dołączyłam do grona obserwatorów a szkatułeczka na pierścionki by się przydała... Jeśli chodzi o filcaki to tylko kotki... pod każdą postacią :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Kasiu gratuluję rocznicy. Ustawiam się w kolejce bo cukieraski są wymarzone. Filcak Kubuś Puchatek mi się marzy dla mojej wnusi albo broszka kwiatek dla mnie. Zobaczymy czy mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  59. super szkatułka :) co do filcaka to chciałabym żeby to była niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Łaał, jaka fantastyczna szkatułka!!!! Z ogromną nadzieją staję do kolejki. W razie, gdybym wygrała - z ogromną przyjemnością poczęstuję się również Twoim filcaczkiem - wszystkie, które można u Ciebie obejrzeć są cudne, ale chyba najbardziej marzyłby mi się miś dla córeczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Super szkatułka zgłaszam się po nią :)
    a co do dodatku to wole niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękności! Staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wpis zostawiam.Jestem pełna podziwu dla Twoich prac.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Wiedziałam, że coś jeszcze u Ciebie mam do nadrobienia :)
    Zgłaszam się więc i w kolejce ustawiam, a jak przez przypadek wygram to o filcaczka niespodziankowego poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Lepiej późno niż jeszcze później :P Zakochałam się w foteliku.
    Grzecznie staję na końcu ogonka. Jeżeli chodzi o filcaczka, to oczywiście, że musiałby być to szczur....

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja myślałam , że to jest jakiś fotel czy coś a tu takie zaskoczenie i szkatułka .. Śliczniutka ..
    Jeśli chodzi o filcaczka to oczywiście misiu którego podarowałabym mojemu bratu.
    Dodałam Cię jeszcze tu :
    http://karolina-mularczyk.blogspot.com/p/rozdania.html Mam nadzieję że się nie obrazisz.:)

    OdpowiedzUsuń
  67. jaka wspaniła skrzyneczka, jeszcze takiej nie widziałam, zgłaszam się a jesli chodzi o filcaczka to reksio najbardziej mnie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję rocznicy i życząc kolejnych zapisuję się do zabawy.
    Jeśli los by się do mnie uśmiechnął to bardzo chętnie przygarnę też filcaczka, może być niespodzianką:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Przecudna ta szkatułka, rewelacja, takiej jeszcze nie widziałam. A filcaczkiem mógłby być miś albo kotek, tak dla mojego Synka :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ustawiam się w kolejce po tą śliczną szkatułeczkę. Przyda mi się bardzo:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja ustawię się w ogonku:)Szkatułka jest śliczna,a co do filcaczka...piesio mi się marzy...choć trudno tak na prawdę wybrać,bo wszystkie Twoje wytwory są wspaniałe:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ależ wspaniała szkatułka, wygląda rewelacyjniem jesem pod ogromnym wrażeniem a filcaki wszelkie cudowne robisz mnie urzekła owieczka

    OdpowiedzUsuń
  73. Myślałam na początku, że to prawdziwy fotel. Cudowny.
    Bardzo chętnie o niego zawalczę;)
    Pozdrawiam.

    p.s. Gdyby udało mi się wygrać bardzo bym chciała filcowego osiołka;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też chętnie się ustawię w kolejce :) Przygotowałaś świetne nagrody!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się, filciaka też bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  77. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cudny fotelik :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Przecudny fotelik! Może trafi do mnie?
    Pozdrawiam :-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczna szkatułka i oczywiście zapisuję się na Candy, a jeśli chodzi o filcaczka to marzy mi się owieczka:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  81. A juz bym przegapiła! Pięknego blogowania życzę na następne latka! Pozdrawiam i w kolejce staję!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Dobrze,że przypomniałaś o swoim candy,bo wnet też bym przegapiła :) Zapisuję się i z nadzieją czekam na losowanie :)
    Życzę dalszych lat w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudne candy z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    Jakby to mi się poszczęściło, to ja poproszę o filcowego aniołeczka :).

    OdpowiedzUsuń
  84. Świętujemy! Zapisuje się więc szybko! A w razie wygranej poproszę o filcowego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  85. To i ja spróbuję, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudowna, chętnie wskoczę rzutem na taśmę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa i filcaczek - bardzo, bardzo chętnie. Zwierzak jakiś , może być kotek:)

      Usuń